SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG INI

SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG INI
Anda adalah dialu-alukan untuk memberikan beberapa komen yang membina demi kebaikan kita bersama.

Khamis, 27 Oktober 2011

DRS. MD. MARSIDI KATONG, PRESIDEN PERKEMAS SABAH BERI SUMBANGAN KEPADA 20 ORANG KETUA KELUARGA MANGSA KEBAKARAN DI KG KUNAK JAYA, KUNAK.

Drs Md Marsidi Bin Katong, Presiden Perkemas Sabah, kelihatan sedang memberikan ucapan dan kata kata motivasi kepada mangsa yang terlibat dalam majlis tersebut, Turut kelihatan dari kiri, KK Yusuf Bin Masuari, Ketua Kampung, Kg Kunak Jaya dan Encik Mohamad Bin Sian, Pengerusi JKKK Kg Kunak Jaya. (tengah).






Sebahagian daripada 20 orang Mangsa kebakaran yang telah menrima sumbangan daripada Drs. Md Marsidi Bin Katong (Kanan)

Drs. Md. Marsidi Katong (tiga dari kiri) sedang mendengar penjelasan daripada wakil Mangsa kebakaran di Kg. Kunak Jaya , Kunak.
Kelihatan Drs. Md Marsidi Bin Katong (empat dari kanan) bergambar dilokasi Kebakaran Di Kg Kunak Jaya, Kunak.


Drs Md. Marsidi Bin Katong melihat Lokasi Kebakaran.


Presiden PERKEMAS SABAH, Drs. Md Marsidi Bin Katong, telah mengadakan lawatan mengejut ke Kg. Kunak Jaya,Kunak untuk melihat sendiri bencana kebakaran yang telah memusnahkan 20 buah rumah  baru baru ini. Menurut Drs Md Marsidi, Perkemas Sabah cuba membantu meringankan beban mereka dengan memberikan  sumbangan keperluan asas dan wang tunai. Seramai 20 Orang  Ketua Keluarga Mangsa Kebakaran yang terlibat telah hadir diMajlis Penyerahan sumbangan yang telah diadakan diKediaman  Ketua Kampung Kunak Jaya, KK Yusuf Bin Masuari. Turut hadir di Majlis tersebut ialah Pengerusi JKKK Kg Kunak Jaya, Encik  Mohamad Bin Sian.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan